Naročila in vprašanja: +386 40 569 083 ali [email protected]

spodjice.si

Naroči do 12. ure

in jutri bo paket že pri tebi.

Koš perila

0 izdelkov

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

Vračilo in reklamacija izdelkov

Vračilo izdelkov

Uporabnik ima pravico, da kupljeno blago vrne, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, in sicer najkasneje v 8 dneh od prejema blaga, na e-mail [email protected] ali pisno na sedež podjetja. To sporočilo se šteje za sporočilo odstopu od pogodbe. Kupec mora nato blago vrniti v 8 dneh po pisnem sporočilu. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani ter v originalni, nepoškodovani embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ki ga prejmete ob prejemu blaga. Kupnino za vrnjene izdelke vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu. Denar vam vrnemo najkasneje v 30 dneh po prejemu blaga.

Reklamacije izdelkov

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini ali v napačni barvi. Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od prejema pošiljke in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek. V primeru reklamacije lahko kupec v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo izdelka, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si pridržujemo pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračunamo najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, izdelku zmanjšala tržna vrednost. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga naše na stroške in po vnaprejšnjem dogovoru z nami vrne po pošti. Če želite blago vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti preko e-maila [email protected]. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili.

Loading...
Počakajte...