Naročila in vprašanja: +386 40 569 083 ali [email protected]

spodjice.si

Naroči do 12. ure

in jutri bo paket že pri tebi.

Koš perila

0 izdelkov

V vaši košarici nimate nobenih elementov.

Postopek nakupa

1. Naročilo sprejeto

- Kupec izbere motiv, model, velikost in barvo izdelkov in skozi sistem plačila zaključi naročilo.
- Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.



2. Naročilo potrjeno

- Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo o naročilu.
- Ponudnik naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov.
- V primeru, da določenih izdelkov ni na zalogi, ponovno kontaktira kupca.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ali telefonske številke ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker blago ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odpremljeno

- Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 040 56 083 ali preko e-maila [email protected] Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je blago že pripravljeno na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči preko zgoraj omenjene telefonske številke ali e-maila.

Loading...
Počakajte...